fbpx

״הקורונה הייתה קריאת השכמה בשבילי. היא עזרה לפתח יצירתיות, ודווקא בשיא הקושי היא גרמה לי לפרוח״

גלובס –   יולי 2021.

״מיזם המארזים הישראלי של לבנת חן מתכונן לחג עם קולקציית סלסלות וקופסאות שמאגדת חקלאות כחול-לבן, מטעמים מקומיים ובני אדם.״

 "וואלה" 19.18.21.

מדורי צרכנות, אוכל – המגזין הנפוץ ביותר בישראל, פונה לנשים. הן מדור האוכל והן מדור הצרכנות הם פלטפורמה טובה לקידום אייטם על מארזי חג . לפי המחקר המקדים שערכנו, נוכחנו לדעת שנשים רוכשות יותר מגברים ועל כן קהל היעד של העיתון רלוונטי מאוד. אייטם במגזין יפורסם בחודש ספטמבר.

עיתון לאישה . אייטם במגזין יפורסם בחודש ספטמבר.

"עוד לא אכלנו שום דבר: המארזים הקולינריים שיעשירו את סעודת החג שלכם"

מעריב –  20.8.21

״אהבה לאדמה ולמדינה״

מגזין "יבול שיא "  – 23.8.21

״החדשות הכי טעימות בישראל.״

 "וואלה" –  15.8.21